Wat kun je met HubSpot doen? En kun je het eenvoudig koppelen?

Heb jij wel eens gehoord van HubSpot? Waarschijnlijk wel! HubSpot CRM is een van de grootst en meest bekende CRM-systemen op de markt. Maar wat kun je er precies mee? En heeft dit ook een toegevoegde waarde voor jouw inbound marketing? In dit artikel zullen we kort stilstaan wat het is en wat de mogelijkheden zijn.

Koppelen met andere systemen is mogelijk bij HubSpot

Als je gebruik wilt maken van een CRM is het wel fijn dat jouw toekomstige CRM pakket ook communiceert met andere pakketten. Hierbij is het aan te raden om te kiezen voor HubSpot. HubSpot heeft namelijk diverse API mogelijkheden waardoor je andere softwarepakketten kan koppelen aan HubSpot. Hierdoor heb jij alles centraal op een plek en dat is wel zo prettig. Vind jij het lastig om dit te koppelen? Geen probleem, HubSpot helpt je graag zodat jij alles op een centrale plek hebt.

Inbound marketing techniek

Inbound marketing is eigenlijk een techniek dat is ontwikkeld door HubSpot. Met inbound marketing zorg je ervoor dat de marketing afdeling van jouw organisatie de bezoekers en lead voedt met waardevolle content op de funnel. Hiermee zorg je ervoor dat je altijd genoeg informatie hebt en altijd up to date informatie hebt voor die specifieke klant. Het is namelijk erg vervelend als je achteraf in een situatie terecht komt waarbij je niet weet wat de status is met daarbij de achterliggende informatie. HubSpot CRM kan je hierbij perfect helpen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *